HOME

Thursday 24 April 2014

EASTER TIME = FAMILY TIME



I am back after a little bit longer break. I am sorry I left you for so long, but this Easter I decided to spend time with my parents who came to visit me in London! I remeber when I was a teenager spending time with your parents seemed like the worst plan to spend your free time, but now...well priorities change! However cliche it may sound, sometimes being far away from your loved ones makes you realise how important it is to cultivate those relationships. Whether they are your parents siblings or your other halfs, these people really care for you and they will always be there no matter what! So I decided to take a break from all the assignments and completely devote my time to my parents who visited me for Easter! I may sound old fashioned or childish if you wish but at the end of the day they always support me and motivate to carry on when I want to give up! Family is one of the most if not the most important value in our lives-success comes from the right work -life balance so if there is nobody to share our success with...what is it worth?

Wracam po trochę dłuższej przerwie . Przykro mi, że zostawiłam Was na tak długo , ale Wielkanoc postanowiłam spędzić z rodzicami , którzy przyjechali odwiedzić mnie w Londynie ! Pamiętam , kiedy byłam nastolatką , spędzanie czasu z rodziną wydawało się najgorszym planem na wolny czas , ale teraz ... cóż priorytety  się zmieniają ! Jakkolwiek banalnie to zabrzmi, czasami bycie z dala od swoich bliskich, sprawia, że ​​zdajemy sobie sprawę jak ważna jest  kultywowanie tych relacji . Czy  jest to rodzeństwo, rodzice czy nasze drugie połówki , tym ludziom naprawdę na Nas zależy i zawsze dla nas będą choćby nie wiem co ! Więc postanowiłam zrobić sobie przerwę od wszystkich zadań i całkowicie poświęcić mój czas moim rodzicom ! I choć może wydawać  się to staromodne i dziecinne , na koniec dnia  to oni zawsze będą mnie wspierać i motywować do działania , kiedy przyjdzie czas zwątpienia! Rodzina jest jedną z najważniejszych , jeśli nie najważniejszą wartością w naszym życiu – a sukces rodzi się z właściwej równowagi - praca - życie , więc jeśli nie ma się z kim podzielić naszym sukcesem  ... cóż  to jest wszystko warte?
 Foto Michal
Wearing Warehouse dress Kurt Geiger Boots Marks&Spencer trench Vintage bag Phase Eight Necklace

No comments:

Post a Comment