HOME

Friday 14 March 2014

MULBERRY SAMPLE SALE HEAVEN


Who LOVES designer clothes, hands up! OK now who can't always afford them...yeap probably many, if not most of us. So you can only imagine how excited I was when I got an email from a friend with Mulberry Sample Sale invitation. The last thing I wanted to do was to seat at work and carry on what I was doing, and the only thought I had in mind was…how much I can spend without going bankrupt ;-) When I finally arrived to Music Rooms in Mayfair I felt like a child in the Disneyland-completely overwhelmed!
The selection of signature Mulberry bags (still on my shopping list), jackets and dresses usually prompts irrational behaviour, and it wasn't any different in my case. I have picked about hundred pieces and after trying them on…well everything fitted perfectly, so the choice was pretty tough. But finally after about two hours of browsing, I have found The One-my perfect Mulberry set. It is not only ideal for work; you can mix and match it to create the fabulous look for ANY occasion! That’s what I like to call a little fashion success-and all that without breaking the bank ;-) And guess what- after I shared the news with my girlfriends they raced there too and spent even more...a power of persuasion? No, it is just pure love for Mulberry! So what you would mix it with? Waiting for your ideas! Love, G x

Kto kocha markowe ubrania , ręce do góry ! OK, teraz , kto nie zawsze może sobie na nie pozwolić ... tak zapewne wiele, jeśli nie większość z nas . Więc możecie tylko sobie wyobrazić, jaka byłam podekscytowana , kiedy dostałam e-mail od znajomego z zaproszeniem na Mulberry Sample Sale  . Ostatnią rzeczą, jaką chciałam zrobić, to siedzieć w pracy i wykonywać to, co robiłam , i jedyne co miałam na myśli to ... ile mogę wydać bez bankructwa ;-) Kiedy w końcu dotarliśmy do Music Rooms w Mayfair czułam się jak dziecko w Disneyland - całkowicie oczarowana !
Ogromny wybór torebek Mulberry ( na mojej  liście zakupów) , kurtek i sukienek zazwyczaj powoduje irracjonalne zachowanie , i nie było inaczej w moim przypadku . Wybrałam około stu sztuk i po ich przymierzeniu ... no cóż wszystko doskonale pasowało , więc wybór był dość trudny . Ale w końcu po około dwóch godzinach przeglądania , znalazłam Ten Jedyny- Mój idealny zestaw Mulberry . Jest nie tylko idealny do pracy , ale można mieszać i dopasowywać go do stworzenia wspaniałego looku na każdą okazję ! To jest to, co lubię nazywać małym sukcesem modowym-i to wszystko, bez rozbijania banku ;-) I wiecie co, po tym, jak podziełam się wiadomością z moich koleżankami, pognały  się tam też i wydały jeszcze więcej ... siła perswazji? Nie, to jest po prostu czysta miłość do Mulberry!A z czym wy byscie zestawiły te ciuszki ? Czekam na wasze pomysły ! Love , G x

 



 
Blouse and Skirt both Mulberry Shoes New Look Orange Nail Varnish OPI

No comments:

Post a Comment